لوازم الکترونیکی آک بند

  • ۰
  • ۰

تمیز کردن صفحه نمایش تلفن‌های همراه، تبلت و پخش کننده‌های صوتی و تصویری برای افزایش طول عمر و زیبا جلوه کردن آن ضروری است. لکه‌ها و یا اثر انگشتان دست در اثر استفاده از صفحه نمایش لمسی، برروی آن حک می‌شود و تمیز نگه داشتن آن با استفاده از مواد شیمیایی و یا محلول‌های موجود کمی خطرناک و هزینه‌بر به نظر می‌رسد. پس چاره چیست؟! بیایید امروز باهم یاد بگیریم چگونه لکه‌های موجود برروی صفحه نمایش موبایل و تبلت را به آسانی پاک کرده و صفحه نمایش لمسی دیوایس خود را، مثل روز اولش زیبا و درخشنده نگه داریم!

تمیز کردن صفحه نمایش تبلت و گوشی هاکار بسیار ساده ای است زیرا برای انجام این کار به وسیله و ابزاری خاص نیازی نیست.البته نکته بسیار مهم در این ارتباط،دانستن این نکته است که بسیاری از پارچه ها و مواد تمیزکننده به خودی خود می توانند به صفحه نمایش آن آسیب برساند. به همین منظور فقط کافی است با برخی از این راهکارها که در زیر به آنها اشاره می کنیم ، آشنا شوید.لکه لکه شدن نمایشگرهای لمسی بر اثر مانور انگشت روی صفحه آنها یکی از آزار دهنده ترین موارد استفاده از گجت های کنونی است.این معضل موجب برداشت های مختلفی از کثیفی و پاکی یک دستگاه موبایل یا تبلتدر اذهان عمومی می شود؛ اخیرا هم با پدیدار شدن حسگر اثر انگشت روی گوشی ها این معضل دو چندان شده و مداوم آثار لک روی نمایشگرهای لمسی دیده می شود.

حتما شما هم شنیده اید که گوشی موبایل و تبلت که در دست های ما می گردد و آن ها را همه جا می گذاریم مهمترین منبع برای نگه داشتن آلودگی و انتشار آن است. اغلب ما فکر می کنیم که چون این وسائل الکترونیکی هستند امکان پاکیزه و تمیز کردن آن ها وجود ندارد و خیلی ها هم تصور می کنند که این وسائل اصلا نیازی به تمیز کردن ندارند و همین که نمایشگرشان به صورت ظاهری تمیز باشد کافی است. اما واقعا این مقدار از تمیزی کافی نیست چون آلودگی ها به چشم دیده نمی شوند و در بسیاری موارد سبب انتقال بیماری ها ی بسیاری می شوند به ویژه در فصل زمستان که بیماری سرماخوردگی بسیار شایع است. پس ما باید هر چند وقت یکبار گوشی موبایل و تبلت خودمان را به صورت اساسی تمیز و پاک کنیم.

منبع :

https://itresan.com/19193/how-to-clean-our-cellphones-and-tablet/

https://article.tebyan.net/431326/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D9%85%DB%8C%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-

  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • نسیم احمدی

نظرات (۱)

  • بهداد فروزش
  • شما فوق العاده هستید 🌹

    -

    ما ایکالر هستیم نماینده رنگ نسوز، رنگ اپوکسی و اسپری رنگ نسوز .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی